Joanna OstrowskaRecenzjeTrzepot skrzydeł motylaCzym bez dodanego kontekstu fizyki kwantowej byłyby Konstelacje? Po prostu love story.
Mirosław Kocur RecenzjeGarbaczewski is backOto radosna nowina: Krzysztof Garbaczewski powrócił do teatru. A wydawało się, że jak kiedyś Grotowski, opuścił aktorów na zawsze.
Tomasz MościckiRecenzjePerzyński jako matrioszkaO premierze komedyi Polityka na szóstem etażu Pałacu Kultury i Nauki pisać można na dwa sposoby.
Juliusz Tyszka RecenzjeMiłość, zdrada, zemsta i zbrodnia w operzeGłównym motywem napędzającym akcję zarówno w Cavalleria rusticana Mascagniego, jak i w Pagliacci Leoncavalla, jest zemsta za zdradę.
Leszek PułkaRecenzjeWystrychnięci na DudkaTę swoistą czeską filozofię zdrowego rozsądku widać w spektaklu Spišáka, choć to z pochodzenia Słowak, zatem bez urazy.
Karolina MatuszewskaRecenzjeNieznośna lekkość weselaObraz współczesnej polskości, jaki Krzysztof Jasiński przedstawił w swoim Weselu, daleki jest od politycznej czy społecznej agitacji.
Olga KatafiaszRecenzjeGdzie indziej, kiedy indziejLot nad kukułczym gniazdem, czytany dzisiaj, mógłby okazać się zaskakująco współczesny.
Henryk MazurkiewiczRecenzjePodczłowiek i śmieć Opis spektaklu na teatralnej ulotce kończy się wieloznacznym pytaniem: „Czy świat »wyzwolony« gwarantuje wolność?”.
Hanna BaltynRecenzjeAbsolwent anno 2013Można zgodzić się z głosami, że Absolwent w reż. Jakuba Krofty jest po prostu o miłości. A komedie romantyczne mają ogromną i życzliwą widownię.Więcej