Leszek PułkaRecenzjeRocky Horror Show cdn.Jan Klata w Termopilach polskich jest dowcipny, ironiczny, groteskowy. Ale jest tylko dowcipny, ironiczny i groteskowy. Nie wzrusza.
Krzysztof KopkaFelietonyWrocław zmienia skalęWrocław przegrał proces o krasnoludka z Waldemarem Fydrychem.
Henryk MazurkiewiczRecenzjeSpektakl, który chciał lataćVolare, drugi spektakl z cyklu Dekalog, to nie jedno, tylko cztery różne przedstawienia, z których każde wabi widza na swój własny sposób.
Jolanta KowalskaRecenzjeZdrada służy piosencePod koniec festiwalu podano do wiadomości, że 35-letni Przegląd zmienia sternika. Kolejną edycję przygotuje już Cezary Studniak.
Jolanta KowalskaRozmowyTęsknię za walkąKonkursy są w porządku, pod warunkiem, że będą niezależne komisje, których werdykt będzie obowiązujący dla władz, a do tego nigdy nie dojdzie. Rozmowa z Jackiem Głombem, dyrektorem Teatru Modrzejewskiej w Legncy.
Mirosław Kocur RecenzjeMam problemGrzechy i rozpamiętania kompromitują szlachetną misję teatru Arka. Teatr integracyjny to wielkie wyzwanie.
Mirosław Kocur RecenzjeAmerykanie w CapitoluWe wrocławskim Capitolu udało się odtworzyć unikalny klimat legendarnego koncertu w Kiel Opera House.
Mirosław Kocur RecenzjeHerbatka u swatkiOżenek w Legnicy spełnia znakomicie swoje główne zadanie. Widzowie bawili się świetnie.
Anna JazgarskaRecenzjeNie dobijaj się, nie otworzę ciW swoim najnowszym spektaklu Cienie. Eurydyka mówi Kleczewska ponownie schodzi do podziemi. I po raz kolejny jej przewodnikiem zostaje Jelinek.
Leszek PułkaRecenzjeByło, minęło, może nie wróci?Odszedł Konrad Imiela, bo – moim zdaniem – zrozumiał, że formuła PPA się wyczerpała. Czas zatem na nowy pomysł.