Polska Woda, reż. Konrad Imiela, Teatr Muzyczny Capitol Leszek PułkaRecenzjeMałe jest wielkie, a przynajmniej dużePolska Woda to niewielki spektakl z kilkoma ważnymi pytaniami.
2. Festiwal Dolnośląskich Teatrów Offowych ZWROT, 20-23 września 2018, Wrocław Henryk MazurkiewiczRecenzjeLepiej razem niż osobnoRóżnorodność form i tematów to jeden z wyznaczników przeglądowej formuły ZWROT-u. Wyznacznik samego offu.
Giselle, choreografia: Jean Corelli i Jules Perrot, Opera Wrocławska Mirosław Kocur RecenzjeLekcja historii Jacek Przybyłowicz, znakomity choreograf i nowy kurator sezonu baletowego w Operze Wrocławskiej, jako pierwszą premierę zaproponował klasykę, Giselle.
2. Festiwal Dolnośląskich Teatrów Offowych ZWROT, 20-23 września 2018 WrocławHenryk MazurkiewiczRecenzjeTraktat o bieganiu Doczekaliśmy się. Druga edycja Festiwalu Dolnośląskich Teatrów Offowych ZWROT. Siedemnaście spektakli w cztery dni.
Moskwin, reż. Lena Frankiewicz, Wrocławski Teatr LalekLeszek PułkaRecenzjeGatki szamanaOglądając Moskwina, nabieramy przekonania, że choroba jako temat jest nieteatralna. Może nawet jest niewizualna. Zwyczajnie nudna.
Blaszany bębenek, reż. Wojciech Kościelniak, Teatr Muzyczny CapitolMirosław Kocur RecenzjeTriumf sztukiBlaszany bębenek Wojciecha Kościelniaka to wyjątkowo udane przedsięwzięcie artystyczne, pomyślane z wielkim rozmachem i znakomicie zrealizowane.
Dzielni chłopcy, reż. Magda Drab, Teatr im. Heleny Modrzejewskiej w LegnicyHenryk MazurkiewiczRecenzjeNa chwałę i ku przestrodze dzielnych chłopcówW pewnych momentach przedstawieniu udaje się dotknąć innego, znacznie głębszego wymiaru szczególnej egzaltacji kibiców.
Wielki Finałowy Spektakl Brave Kids 2018, Wrocław 8 lipca 2018Henryk MazurkiewiczRecenzjeBrave Kids styleWielki Finałowy Spektakl Brave Kids 2018, to niekończące się święto tańca, muzyki i śpiewu.
Magda PiekarskaRozmowyWyciągam demony z szafyPewnie da się rozmawiać o teatrze, nie rozmawiając o Polsce, ale nie wiem, czy ja potrafię to robić. Rozmowa z reżyserem Jakubem Skrzywankiem.
Halo?, reż. Przemysław Błaszczak, Studio Kokyu we WrocławiuMirosław Kocur RecenzjeAkropolis nasze, wersja 3.0Przemysław Błaszczak, autor scenariusza i reżyser przedstawienia Halo?, uznał wojny i przemoc za główne choroby współczesności.