Magdalena TarnowskaRecenzjeW gąszczu opowieściCzarny ogród to wybitnie niesceniczne dzieło, które poddane teatralnej adaptacji całkiem zmienia swój charakter.
Olga KatafiaszRecenzjeTeatr i to, co poza nimSprawa Gorgonowej to jedno z nielicznych przedstawień, jakie oglądałam w ostatnim czasie, które nie pozostawia mnie obojętną.
Henryk MazurkiewiczRecenzjeNie tym razem, TerryW Wyprawie czarownic mamy do czynienia z przedziwnym patchworkiem, na dodatek zupełnie pozbawionym jakichkolwiek inscenizacyjnych fajerwerków.
Magdalena Figzał-JanikowskaRecenzjeMiejsca KajzaraSpektakl Macieja Podstawnego jest z jednej strony próbą rekonstrukcji literackiego świata Kajzara, z drugiej zaś opowieścią o samym autorze.
Juliusz Tyszka RecenzjeŚnienie i myślenieCymerman i Sulima podczas konferencji prasowej przed premierą podkreślili oczywisty ich zdaniem fakt, że dramat Słowackiego jest dziś paląco aktualny.
Michał LachmanRecenzjeMiędzy wielokulturowością a muzycznością Niedawno zakończył się XXI Międzynarodowy Festiwal Sztuk Przyjemnych i Nieprzyjemnych w Łodzi, organizowany przez Teatr Powszechny.
Leszek PułkaRecenzjeScarey dramaDla Moniki Strzępki i dzieciaków z PWST Wesele Wyspiańskiego to bardziej kronika wypadków seksualnych niż dramat postaw politycznych.
Joanna OstrowskaRecenzje…ja ciebie też nieJa Ciebie Też… jest całkiem przyzwoitą propozycją dla młodych widzów.
Hanna BaltynRecenzjeAbsolwent anno 2013Można zgodzić się z głosami, że Absolwent w reż. Jakuba Krofty jest po prostu o miłości. A komedie romantyczne mają ogromną i życzliwą widownię.Więcej