Grandoza
W jednym wyścigu nie może startować ferrari i hulajnoga. Nie można zestawiać obok siebie instytucjonalnego teatru lub teatru prywatnego z dużego miasta i NGO z małej miejscowości. Po jednej stronie staje wtedy dotacja i drogie bilety, duży sponsor oraz kilkadziesiąt etatów, a po drugiej kilka osób z nowatorskimi pomysłami, bez „nazwisk”, bez działu promocji i bez realnych środków mogących zapewnić np. wkład własny w projekcie.
O teatrze mieszczańskim
Przypisywanie sobie przez Artystę tytułu do szczególnych „artystycznych” praw i przywilejów, do wybraństwa od XIX wieku, jest… sztubackie, a teraz tylko medialne. Że niby Artysta w moim imieniu zajmuje się zasypywaniem, a raczej rozdrapywaniem czarnej dziury i on rozumie czarną dziurę bardziej. Więc ja mu mówię: spierdalaj! Mówię mu: rozdrapuj we własnym imieniu.
Kołonotatnik 19: Wroc-LOVE
Mieszkowski pogrywał z urzędnikami ostro, a oni powolutku liczyli cyferki, nie spieszyli się, dawali ostrzeżenia.
Kołonotatnik 18: Wiara w cuda
Wiemy już jaka jest odpowiedź Ósemek na decyzję prezydenta Grobelnego o odwołaniu Ewy Wójciak.
Kołonotatnik 17: Ręka 4. Kółko różańcowe
Teatrzyk Gorliwa Wola z dumą przedstawia sceniczną medytację pod tytułem: Różaniec i seks przedmałżeński.
Teatr Wierzbak – inwencja, innowacja, improwizacja. Część pierwsza: Baśnie Andersena
Teatr Wierzbak – inwencja, innowacja, improwizacja
W kwietniu tego roku minęła trzydziesta rocznica zarejestrowania w Sądzie Rejonowym w Poznaniu Nieinstytucjonalnego Zawodowego Teatru Wierzbak, Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością.