Karolina MatuszewskaRecenzjeStosunek prawny – stosunek banalnyNiespełna godzinny spektakl Marii Seweryn ogląda się na swój sposób przyjemnie.
Ewa Danuta GodziszewskaRecenzjeZaduch egzystencjiJednoaktówka Sartre’a stwarza aktorom możliwość gry gęstej, wręcz dusznej od emocji. Barbara Sass, reżyserując sztukę w stołecznym Teatrze Dramatycznym, wyzyskała tę możliwość do końca.
Małgorzata KomorowskaRecenzjeWanna w RampieJeśli publiczność w wieku szkolnym odwiedzi Rampę, pozna teatr mądry, a jednocześnie modny.
Łukasz DrewniakOpinieKołonotatnik 23: Gdzie pani jest? Czy pan istnieje?Na festiwalu „Źródła Pamięci. Szajna – Grotowski – Kantor” trwa wspominanie trzech wielkich artystów związanych z Rzeszowszczyzną.
Kalina ZalewskaRecenzjeRuda kosmonautkaFenomen książki Falskiego dostrzegł Michał Zadara, który zainscenizował Elementarz w stołecznym Nowym Teatrze.
Janusz MajcherekFelietonyZrzędność i przekora: Tylko dla dorosłych!Parę tygodni temu zaintrygowały mnie rozwieszone na mieście ogromne plakaty z podobizną Ala Pacino.
Ewa Danuta GodziszewskaRecenzjeDramat chwiliSięgając po tekst Wesela w 2014 roku, Grabowski wiedział, że musi potraktować go zupełnie inaczej.
Tomasz MościckiRecenzjeSzwarccharakter na opakUwodziciel z Teatru Powszechnego, dzieło niezalecające się skalą zalicza się do pewnej specyficznej kategorii bytów.
Łukasz DrewniakOpinieKołonotatnik 21: Zazdrość, tabletki i orderyNiepokojący był styl, w jakim Teatr Polski to zwycięstwo odniósł.
Tomasz MościckiRecenzjeElegia radomskaMinęło z górą 30 lat od czasu gdy Janusz Wiśniewski święcił swe największe tryumfy. Czy zadzieje się po radomskim Dybuku, czyli demonie z Marianpola?