Olga KatafiaszRecenzjeHomeopatiaKlata przekłada kolejne fragmenty na sceniczne obrazy nie tylko wprost, ale też w jednym tonie.
Olga KatafiaszRecenzjeNowy wspaniały (?) światFirma dziękuje to dobry, niekiedy zaskakujący tekst, a w przedstawieniu Marka Gierszała najważniejsi są aktorzy.
Łukasz DrewniakOpinieKołonotatnik 26: Słynne pomyłki„Proszę, macie – jestem tandeciarzem” – rzuca złośliwie Klata. „Wystawiam tandeciarsko tandetny utwór. Tego chcieliście? O to chodziło?”. Jeśli nawet o to chodziło, to chyba nie było warto.
Olga KatafiaszRecenzjePortret rodzinny w skromnym wnętrzuBogajewska zdejmuje z tekstu balast socjologicznej diagnozy, pozwalając wybrzmieć dramatowi rodzinnemu.
Olga KatafiaszRecenzjeNie taki diabeł straszny…W 2014 Tomasz Konina przypomina widzom, jak aktualne są rozterki Fausta, jak niezmienne pozostają ludzkie tęsknoty i aspiracje.
Olga KatafiaszRecenzjeĆwiczenia z sieroctwa Chór sierot Teatru KTO to, jak zapowiadają twórcy, „seans teatralny z orkiestrą, sopranem solo i aktorami”.
Magdalena Figzał-JanikowskaRecenzjeTożsamość wrogaKosmetyka wroga od razu przywodzi na myśl skojavrzenie z American Psycho Breta Eastona Ellisa i zrealizowanym na jej podstawie kinowym hitem.
Łukasz DrewniakOpinieKołonotatnik 18: Wiara w cudaWiemy już jaka jest odpowiedź Ósemek na decyzję prezydenta Grobelnego o odwołaniu Ewy Wójciak.