“Klikając „Akceptuj”, wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookie na Twoim urządzeniu w celu usprawnienia nawigacji na stronie, analizy jej użytkowania. Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności, aby uzyskać więcej informacji.”
Preferencje
OdrzućAkceptuj
Privacy Preferences
Niezbędne
Zawsze Aktywne
Te elementy są wymagane, aby umożliwić podstawowe funkcjonowanie strony internetowej.
Analityczne
Te elementy pomagają operatorowi strony zrozumieć, jak działa strona, jak użytkownicy wchodzą z nią w interakcję oraz czy występują jakiekolwiek problemy techniczne.
Odrzuć wszystkie pliki cookieZapisz preferencje
Nie masz konta? Zaloguj sięZarejestruj się
Recenzje
Opinie
Rozmowy
Ludzie
Świat
Felietony
Więcej
KsiążkiVariaNadesłaneBaza teatrówKalendarium
Regiony
Zachodniopomorskie
Wielkopolskie
Warmińsko-mazurskie
Świętokrzyskie
Śląskie
Pomorskie
Podlaskie
Podkarpackie
Opolskie
Mazowieckie
Małopolskie
Łódzkie
Lubuskie
Lubelskie
Kujawsko-pomorskie
Dolnośląskie
LInk do facebooka
Jesteś tutaj:
STRONA GŁÓWNA
Wyniki wyszukiwania

Powder her face

Teatr Wielki – Opera Narodowa, Warszawa Thomas AdèsPowder Her Face libretto: Philip Hensherdyrygent: Alejo Pérez reżyseria: Mariusz Trelińskiscenografia: Boris Kudlička kostiumy: Marek Adamskiświatła: Felice Rossdramaturg: Krystian Ladachoreografia: Tomasz Wygodaprojekcje wideo: Bartek Maciasobsada:…

Więcej

Aktorka mówi tekst

Stanisława Ignacego Witkiewicza w WarszawieTadeusz RóżewiczStara kobieta wysiadujereżyseria: Irena Junmuzyka: Tadeusz Wieleckiwideo: Piotr Lachmannreżyseria światła: Aleksandr Prowalińskikostium: Marek Adamskiobsada: Irena Jun, Tadeusz Wielecki premiera: 05.04.2024.…

Więcej

Zwiedzanie czy złudzenie?

Stanisława Ignacego Witkiewicza Fiodor DostojewskiBiesy VRprzekład: Adam Pomorskireżyseria: Natalia Korczakowskaadaptacja: Natalia Korczakowska i Adam Radeckiadaptacja VR: Jacek Nagłowski scenografia: Nicolas Grospierre, Olga Mokrzycka-Grospierrereżyseria światła: Aleksander Prowalińskikostiumy: Marek…

Więcej

Cezary w Wilczym Jarze

Opera WrocławskaCarl Maria von Weber Wolny strzelec / Der Freischützkierownictwo muzyczne: Łukasz Borowiczreżyseria: Cezary Tomaszewskiscenografia: Paweł Dobrzyckikostiumy: Marek Adamskireżyseria świateł: Jędrzej Jęcikowskiobsada: Aleksandra Kurzak (gościnnie) / Johanni van Oostrum (gościnnie), Hanna…

Więcej

Matka Boska Gejowska

Kazimierza Dejmka w ŁodziTeatr Muzyczny Capitol we WrocławiuMelancholia/Violetta Villasna podstawie: I nikt mnie nie poznał Artura Pałygireżyseria i choreografia: Tomasz Wygodadramaturgia: Agnieszka Olstenscenografia: Anna Metkostiumy: Marek Adamskimuzyka: Jacek Szabrańskiświatło: Tomasz Filipiakgitara…

Więcej

Salome, czyli portret rodzinny w kuchni

Teatr Wielki – Opera Narodowa w WarszawieNárodní Divadlo, PrahaRichard StraussSalome libretto: Richard Strauss wg Oscara Wilde’akierownictwo muzyczne, dyrygent: Stefan Solteszreżyseria: Mariusz Trelińskiscenografia: Boris Kudličkachoreografia: Tomasz Wygoda kostiumy: Marek Adamskireżyseria świateł: Felice…

Więcej

Umarłe miasto nareszcie w Warszawie

Teatr Wielki – Opera Narodowa w WarszawieErich Wolfgang Korngold Umarłe miasto libretto: Paul Schott według Bruges umarłe Georgesa Rodenbachakierownictwo muzyczne: Lothar Koenigsreżyseria: Mariusz Trelińskiscenografia: Boris Kudličkakostiumy: Marek Adamskichoreografia: Tomasz Wygodareżyseria świateł:…

Więcej

Tristanów dwóch

Gdy jednak tymczasem dociera Król Marek i wylewa żale nad zmarłym przyjacielem, uderza nas obraz… galowego pogrzebu z honorami wojskowymi w iście amerykańskim stylu (pewnie spodoba się za Oceanem…).…

Więcej

Spojrzenie Orfeusza

Witolda LutosławskiegoChristoph Willibald GluckOrfeusz i Eurydykadyrygent, kierownictwo muzyczne: Jarosław Thielreżyseria: Mariusz Trelińskiscenografia: Boris Kudličkachoreografia i ruch sceniczny: Tomasz Wygodakostiumy: Marek Adamskiświatło: Marc Heinzprojekcje video: Bartek Maciasobsada: Michał Partyka…

Więcej

Jolanta w cieniu Sinobrodego

Piotr Czakowski Jolanta / Béla Bartók Zamek Sinobrodegokierownictwo muzyczne: Walery Giergiew dyrygent: Bassem Akiki reżyseria: Mariusz Treliński scenografia: Boris Kudličkakostiumy: Marek Adamski obsada: soliści, chór i orkiestra Teatru Wielkiego – Opery Narodowejpremiera: 13.12.2013.…

Więcej

Finisaż

Arnolda Szyfmana w WarszawieHommage à Tadeusz Kantor – istnienie wspomnienialibretto: Wanda Warskareżyseria: Natalia Korczakowskamuzyka: Henryk Mikołaj Górecki, Zygmunt Konieczny, Andrzej Kurylewicz, Krzysztof Pendereckichoreografia: Mikołaj Mikołajczykkostiumy: Marek Adamskioprawa wizualna: Jacqueline…

Więcej

Chłopcy z ferajny w słynnych niebieskich prochowcach

Teatr Współczesny w SzczecinieMichał BajerNajlepsza wiosnareżyseria i opracowanie muzyczne: Natalia Korczakowskascenografia i światło: Anna Metkostiumy: Marek Adamskiobsada: Maria Dąbrowska, Iwona Kowalska, Magdalena Wrani-Stachowska, Konrad Beta, Maciej Litkowskiprapremiera: 3.06.2018.…

Więcej

Człowiek bez właściwości

Teatr Studio w WarszawieBerlin Alexandreplatzna podstawie powieści Alfreda Döblina przekład: Izabela Czermakowa adaptacja i reżyseria: Natalia Korczakowska dramaturgia: Wojtek Zrałek-Kossakowski kostiumy: Marek Adamskiscenografia: Anna Metświatło: Bartosz Nalazek muzyka: Marcin Lenarczyk, Bartłomiej…

Więcej

Ja to inni

Forum Muzyki, Stowarzyszenie Nowe Horyzonty, Teatr Polski we WrocławiuZagubiona autostradalibretto: Elfriede Jelinek i Olga Neuwirth na podstawie scenariusza Davida Lyncha i Barry’ego Giffordamuzyka: Olga Neuwirthdyrygent: Marzena Diakunreżyseria: Natalia Korczakowskascenografia: Anna Metkostiumy: Marek…

Więcej

Cyganie i Górale

Laco Adamik, Opera Krakowska. Tadeusz Kornaś. Author. Pracuje w Katedrze Teatru i Dramatu Uniwersytetu Jagiellońskiego. Pracuje w Katedrze Teatru i Dramatu Uniwersytetu Jagiellońskiego. fot. Łukasz Łuszczek. W tym roku obchodzimy stulecie odzyskania niepodległości.…

Więcej

Kołonotatnik 23: Gdzie pani jest? Czy pan istnieje?

Aneta Adamska, Galicyjskie Towarzystwo Edukacyjne GATE. i Teatr Przedmieście. 1.Kryzys krytyki teatralnej postępuje. Przechodzimy w tak zwaną fazę świadomej niewidzialności. „Gdzie pani jest? Na jakim księżycu z papieru?”…

Więcej

Pożytki z konwencji

A ten wyraźnie ujawnia się również w polskiej prapremierze Pretty Woman – The Musical.Jak można przeczytać na stronach internetowych poświęconych teatralnym musicalom, Pretty Woman z piosenkami Bryana Adamsa i Jima Vallance’a miał swoją premierę w 2018 roku; autorami libretta są reżyser i scenarzysta…

Więcej

Ramotka

Jest baronowa, autorka powieści „z wydźwiękiem” (Olga Adamska) szukająca materiału na nową książkę. Jest wreszcie buchalter, który, nie bacząc na to, że zamiast „l” wymawia „p”, chce zostać aktorem tragicznym (Piotr Bumaj).…

Więcej

Że tem

Ewelina Adamska-Porczyk w roli France Gall jest rewelacyjna. Ciekawsza i zabawniejsza od oryginału. Helena Sujecka jako Jane Birkin daje prawdziwy popis aktorstwa zdyscyplinowanego, z najwyższej półki.…

Więcej

Pulpety wołowe a sensowność istnienia

Aktualna kobieta (w tej roli widziałam Pamelę Adamik) przybywa do domostwa, w którym życie koncentruje się wokół dużego stołu – to on najczęściej bywa centralnym elementem scenografii „parteru”, na „piętrze” bowiem, w Pilchowym strychu starej rzeźni w ogrodzie, otoczona niezliczonymi kartonami rezydować…

Więcej

Powroty nasze

Zwłaszcza podczas pieśni poświęconej Kirke (Karina Grabowska), której bogate życie erotyczne ukazane zostaje za pomocą jakiejś nieporadnej (chociaż poza tym do choreografii Eweliny Adamskiej-Porczyk nie mam większych zastrzeżeń) i dziwnie zmontowanej, zupełnie niepotrzebnie próbującej (chyba?)…

Więcej

Frustracje w krainie czarów

Wszystko to działo się w rytmach oryginalnej i znakomitej choreografii będącej właściwie nie tańcem, lecz ruchem świetnie wykonywanym i zorganizowanym przez Ewelinę Adamską-Porczyk (takim talentem zabłysnęła już w dawniejszym Przybyszu).…

Więcej

Nasza sprawa

Marek Zimakiewicz. Michał Zadara umieszcza Zemstę we współczesnych realiach porachunków i dwuznacznych relacji. W Teatrze Komedia Fredrowskie postacie przypominają bardziej bohaterów Ojca chrzestnego niż mieszkańców szlacheckiego zaścianka.…

Więcej

K/126: Przejrzane i poprawione

Aneta Adamska, Amatorski Teatr Dramatyczny im. Józefa Żmudy. w Stalowej Woli. Wawel i ciszaOd jakiegoś czasu Jan Klata przestał wypowiadać się na temat obecnej władzy.…

Więcej

Inne historie: Podróż do Augustowa, czyli opowieść o mojej małej ojczyźnie z wyboru

Z Jurkiem Adamskim i kotem Mucziną, który się do nas przed wyjazdem z Warszawy przytulił, rozbiliśmy namioty gdzieś niedaleko Przewięzi, na wysokim brzegu Jeziora Studzienniczego. Wtedy było tam jeszcze pusto.…

Więcej

Głosy z podziemia

Szajna – Grotowski – Kantor” nie doszłaby do skutku – organizatorzy nie otrzymali dofinansowania z MKiDN, ponadto pod znakiem zapytania stanęła dotychczasowa formuła wydarzenia oraz udział w nim jego pomysłodawczyni i wieloletniej dyrektorki artystycznej Anety Adamskiej.…

Więcej

Triumf sztuki

Podziwiałem czystość i precyzję scenicznych wizji.W pracy z aktorami reżyserowi pomagała wschodząca gwiazda choreografii, Ewelina Adamska-Porczyk. Dawno nie widziałem w teatrze tak rewelacyjnego ruchu scenicznego. Podobno kiedy teatr ogłosił casting do spektaklu, zgłosiło się ponad trzysta osób.…

Więcej

Dramat uchodźców w rytmach i śpiewach młodości

Właściwie wszystkie były żywe, bardzo rytmiczne, w znakomitej choreografii Eweliny Adamskiej-Porczyk; kulminacje podkreślała szczerze zaangażowana w akcję perkusja na czele z nisko brzmiącym bębnem (Maciej Wojcieszuk).…

Więcej

Szafiarki

Jej siostra, Zofia – starająca się dbać o tradycję i porządek, uważająca się za strażniczkę dziedzictwa matki – to „kobieta falliczna” (grający bez „przegięcia”, znów znakomicie wyróżniający się na scenie Mariusz Adamski z bujną brodą).…

Więcej

Może jeszcze będzie śmieszniej

Marek Mokrowiecki, Teatr Dramatyczny im. Jerzego Szaniawskiego w Płocku. Piotr Olkusz. Author. Pracownik Instytutu Kultury Współczesnej UŁ, redaktor miesięcznika „Dialog”. Pracownik Instytutu Kultury Współczesnej UŁ, redaktor miesięcznika „Dialog”. Fot. Waldemar Lawendowski.…

Więcej

Teatr Przedmieście

Zarząd. kierownik artystyczny: Aneta Adamska. Socials. Facebook. Strona www. artykuły które mogą cię zainteresować. Inne Teatry. Bądź na bieżąco, dołącz do naszego newslettera. Przeczytaj. Inne. Biblioteka. Redakcja. Patronaty. Współpraca. Szkoła. Kontakt. Znajdziesz nas też tu: Facebook.…

Więcej

Helena Nietrojańska

Dlaczego Jacek Grondowy oraz Piotr Konieczyński zachcieli zagrać w tak mało pomysłowej farsie, a do tego jeszcze wciągnąć do współpracy reżysera Henryka Adamka? Być może była to próba schlebienia gustom widowni. Nie wiem. Mam nadzieję, że nie.…

Więcej

Widowisko

Spadający w osobliwym slow-motion strażnicy grobu, niewybredny i rubaszny Aptekarz Ruben lub wjeżdżający na podwyższeniu jasełkowy Piłat (w obydwu rolach Marek Szkoda) czy też odpustowo błyszczące kostiumy (Anna Adamek) Aniołów – to ledwie kilka kadrów z katalogu sowizdrzalskiej uciechy.…

Więcej

Warsaw dream

operująca takimi kolorami, jak czarny, biały i srebrny oraz wpisujące się w nią kostiumy Anny Adamek sprawiają, że na kolejne sceny patrzy się jak na ożywione fotografie lub kadry z filmów z tamtych lat.…

Więcej

Frutti di mare dla najmłodszych

Frutti di mare dla najmłodszych. Frutti di mare dla najmłodszych. Anna Jazgarska. Author. Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego, doktor nauk humanistycznych. Referentka krajowych i międzynarodowych konferencji naukowych poświęconych literaturze i kulturze.…

Więcej

Kapitan Żbik ratuje stolicę

Danuta (Ewelina Adamska-Porczyk) opowiada najbardziej poruszającą historię. Okazuje się maltretowaną żoną, która tkwi w toksycznym związku do momentu, aż znajdzie dość siły, żeby wyjść z roli ofiary przemocy domowej. Jej zemsta wpisuje się w kontekst literackich i kulturowych analogii.…

Więcej

Odrażający, brudni, draczni

Mickiewiczowski tekst o małżeństwie wypowiedziany jest bez uwspółcześnionych uzupełnień, tyle że sceniczni małżonkowie to… dwaj mężczyźni (Mariusz Adamski i Denis Kudijenko). Fragment przysięgi małżeńskiej o dochowaniu się potomstwa wywołuje zdrowy śmiech na widowni.…

Więcej

The Planchet Story

Konrad Imiela oraz Marek Kocot (współautor libretta) zaproponowali – jak się zdaje – figurę Plancheta z dwóch powodów. Pierwszy to urocza, szczenięca tęsknota do sprawiedliwości społecznej. Jakiś rodzaj marzenia o równości i solidarności.…

Więcej

Jak zostać rewizjonistą

(ilebein) (Olga Adamska). Ci dwoje są na scenie najswobodniejsi, najbardziej prawdziwi, a nie tylko po aktorsku wyraziści.…

Więcej

Podręcznik rodzinnej patologii

Teatr Syrena w Warszawie / Teatr Muzyczny w PoznaniuMarshall Brickman i Rick Elice Rodzina Addamsów muzyka i teksty piosenek: Andrew Lippareżyseria: Jacek Mikołajczykkierownictwo muzyczne – Warszawa: Tomasz Filipczak kierownictwo muzyczne – Poznań: Piotr Deptuch choreografia: Ewelina Adamska-Porczyk…

Więcej

Burza w szklance wody

Taniec jest też minimalistyczny, bo sprowadza się do rytmicznego chodzenia po liniach prostych głównie Ariela, czyli Eweliny Adamskiej-Porczyk, nagiej i pięknej, całej pomalowanej na kolor popiołu. Aktorka mechanicznie i jak automat wykonywała wszystkie polecenia swego pana.…

Więcej

K/102: Dlaczego ogórek nie śpiewa?

Wymyśliła go i prowadziła Aneta Adamska, reżyserka i szefowa offowego Teatru Przedmieście, niemal każdym spektaklem odwołująca się do spuścizny Cricot 2, szukająca inspiracji we wczesnym Grotowskim. Byłem na dwóch edycjach tego kameralnego, ale ważnego festiwalu.…

Więcej

Żywi, martwi i niezdecydowani

Choreografię do gliwickiego spektaklu, pozostającą oczywiście w groteskowo-makabrycznym stylu, stworzyła Ewelina Adamska-Porczyk.…

Więcej

Powstanie zamieszanie

Mariusz Adamski jako człowiek z dziurą w brzuchu potwierdza swoją dojrzałość i aktorski talent. Potrafi bawić publiczność, by w następnym momencie podbić swoją rolę tragizmem.…

Więcej

Ślepy tor, czyli quo vadis Europo?

Marek Weiss, Teatr Wielki – Opera Narodowa, Warszawa. Krzysztof Teodorowicz. Author. fot. Krzysztof Bieliński. Premiera opery współczesnego kompozytora na scenie Teatru Wielkiego – Opery Narodowej to rzadki przypadek.…

Więcej

Publiczność zmaltretowana

Dąbrowski) oraz arcybiskupa Dziwisza (Andrzej Szubski), jest przewijany przez wiernego, oddanego, skrupulatnego pielęgniarza (Mariusz Adamski) – umieszczona u góry kamera nie szczędzi nam widoku papieskich genitaliów.…

Więcej

Kubłami!

Zmierzch długiego dnia. przekład: Jacek Poniedziałek. opracowanie tekstu, reżyseria, scenografia i kostiumy: André Hübner-Ochodlo. muzyka: Adam Żuchowski. fortepian: Artur Jurek. realizacja nagrań: Igor Budaj. wideo: Mariusz Adamski. obsada: Bożena Borowska-Kropielnicka, Ildefons Stachowiak, Łukasz Chrzuszcz…

Więcej

Dyplomy Krakowskiej Szkoły Teatralnej (Część 3). Tajemnica sali nr 210

Aleksandra Adamska zdążyła już zagrać epizod w Z miłości Kempy, tu frapująco, chropawo śpiewa legendarną I kto tam u ciebie jest? Osieckiej. Gra zdesperowaną, potencjalną i niespełnioną gospodynię domową, porzuconą po raz kolejny przez mężczyznę, który „pieprzy rodzinę”.…

Więcej

Efekt Mozarta

Marek Zákosteleckỳ, bardzo utalentowany scenograf i reżyser z Czech, stworzył na scenie rewelacyjny ekwiwalent opery Mozarta i nie tylko ożywił maluchy, ale również obudził w rodzicach wewnętrzne dzieci.…

Więcej

Przyjemnie, bez rewelacji, ale odbiór osobisty jest

Marek Zakrzewski. Stołeczne miasto Poznań funkcjonuje w zbiorowej świadomości Polek i Polaków jako… Długo by tu wymieniać, jako co.…

Więcej

Ciała nie oszukasz

Tezeusz (Paweł Adamski) jest tu niedomagającym starcem bez sił na miłość, a jego planowany ślub kontraktem zawieranym na szczytach władzy, a nie zwieńczeniem uczucia. Helena (Iwona Kowalska) i Hermia (Joanna Matuszak) nie są już dzierlatkami, raczej dorosłymi kobietami.…

Więcej

K/214: Cenzura

Maska służyła jako zaplecze księgowe i logistyczne dla wymyślonego i prowadzonego przez Anetę Adamską z offowego Teatru Przedmieście festiwalu Źródła Pamięci. Maska była oficjalnie współorganizatorem, ale wszyscy wiedzieli, że za ideę, program i gości odpowiada Adamska.…

Więcej

Piękny „synchron”

Marek A. Cyris, Teatr Animacji w Poznaniu. Juliusz Tyszka. Author. Profesor Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, doktor habilitowany. Teatrolog, kulturoznawca, performatyk, kierownik Zakładu Performatyki Instytutu Kulturoznawstwa UAM.…

Więcej

Wygadane do cna

i dramaturgia: Joanna Bednarczyk i Daria Kubisiak scenografia: Barbara Hanicka kostiumy: Hanka Podraza muzyka: Rafał Mazur asystentka kompozytora: Julia Dyga choreografia: Dominika Wiak reżyseria światła: Monika Stolarska asystent światła: Krzysztof Dziedzic inspicjent: Karol Gromek obsada: Mariusz Adamski…

Więcej

Niedokochany

Adamowi Orzechowskiemu udało się stworzyć z epickiego fresku Radosława Paczochy lekki, nowoczesny w formie spektakl, który zwraca Broniewskiemu jego fascynujący tekst życia, odsłaniając w pomnikowym poecie człowieka. Sztuka Paczochy Broniewski nie jest łatwym materiałem dla teatru.…

Więcej

Bądź wierny Idź

Wspaniałe pieśniarki – Aleksandra Adamska, Weronika Kowalska, Katarzyna Nosowska i Ewelina Przybyła – brawurowo ożywiły klasyczne utwory Kultu, Siekiery i Niemena, nadając im nową energię. Kowalska, gwiazda głośnego spektaklu dyplomowego Do DNA, zach Zieliński.…

Więcej

Lament o Patce Molce

Światłość (Mariusz Adamski) jest natomiast natchniono-spokojny, jakby go przed chwilą uprowadzono z wieczorku poezji religijnej.…

Więcej

Inne historie: Moi nauczyciele

Jurek Adamski, mój ówczesny mąż i ukochany przez wielu moich kolegów „nauczyciel”, bo tak lubił o sobie mówić, miał niezwykły dar czarowania. Potrafił każdą najmniejszą dramatyczną akcję, każdą drobinkę ludzką umieszczoną w klasycznym tekście zuniwersalizować, przybliżyć współczesności.…

Więcej

Ballada łotrzykowska

Był i kłopot drugi, by tak rzecz socjologiczny – oto nie-aktor Marek Biskup porzucił PWST przed piętnastu laty, na drugim roku studiów. Więc formalnie kim jest w teatrze? Naturszczykiem jak Himilsbach czy nadwrażliwcem, który wzgardził szkolnymi duserami i akademicką sztampą?…

Więcej

Polska w budowie

Teatr Współczesny w SzczecinieStanisław WyspiańskiAkropolisopracowanie dramaturgiczne tekstu: Włodzimierz Szturcreżyseria: Anna Augustynowiczscenografia: Marek Braunkostiumy: Wanda Kowalskamuzyka: Jacek Wierzchowskiruch sceniczny: Zbigniew Szymczykprojekcje wideo: Wojciech Kapelareżyseria światła: Krzysztof…

Więcej
Bądź na bieżąco, dołącz do naszego newslettera
Dołączając akceptujesz naszą politykę prywatności oraz warunki korzystania z portalu zawarte w regulaminie.
Dziękujemy!
Oops! Coś poszło nie tak, spróbuj ponownie.
Przeczytaj
Świat
Nadesłane
Książki
Varia
Felietony
Historia teatru
Ludzie
Rozmowy
Opinie
Recenzje
Inne
Biblioteka RedakcjaPatronatyWspółpracaSzkołaKontakt
Znajdziesz nas też tu:
Facebook
Projekt „Ogólnopolski portal Teatralny.pl” jest finansowany ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach Programów MKiDN, priorytet TEATR
Logo Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Logo Krajowego planu odbudowy.Flaga Polski z tekstem Rzeczpospolita Polska.Logo Uni Europejskiej. Z tekstem: sfinansowane przez Unię Europejską. NextGenerationEU.
Powered by malto.digital
© 2024 wszelkie prawa zastrzeżone teatralny.pl
Regulamin
Ustawienia Cookies