“Klikając „Akceptuj”, wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookie na Twoim urządzeniu w celu usprawnienia nawigacji na stronie, analizy jej użytkowania. Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności, aby uzyskać więcej informacji.”
Preferencje
OdrzućAkceptuj
Privacy Preferences
Niezbędne
Zawsze Aktywne
Te elementy są wymagane, aby umożliwić podstawowe funkcjonowanie strony internetowej.
Analityczne
Te elementy pomagają operatorowi strony zrozumieć, jak działa strona, jak użytkownicy wchodzą z nią w interakcję oraz czy występują jakiekolwiek problemy techniczne.
Odrzuć wszystkie pliki cookieZapisz preferencje
Nie masz konta? Zaloguj sięZarejestruj się
Recenzje
Opinie
Rozmowy
Ludzie
Świat
Felietony
Więcej
KsiążkiVariaNadesłaneBaza teatrówKalendarium
Regiony
Zachodniopomorskie
Wielkopolskie
Warmińsko-mazurskie
Świętokrzyskie
Śląskie
Pomorskie
Podlaskie
Podkarpackie
Opolskie
Mazowieckie
Małopolskie
Łódzkie
Lubuskie
Lubelskie
Kujawsko-pomorskie
Dolnośląskie
LInk do facebooka
Jesteś tutaj:
STRONA GŁÓWNA
Wyniki wyszukiwania

Ideolo

Lech Raczak, Daria Anfelli, Teatr im. Juliusza Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim. Juliusz Tyszka. Author. Profesor Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, doktor habilitowany. Teatrolog, kulturoznawca, performatyk, kierownik Zakładu Performatyki Instytutu Kulturoznawstwa UAM.…

Więcej

Bal za grosz i za miliard

Ale spektakl Darii Anfelli i Lecha Raczaka w łódzkim Teatrze Nowm bardziej wskazuje te możliwości, niż z nich korzysta. Ot, wierność poematowi Tuwima: bardziej pytać, niż odpowiadać.…

Więcej

Nie mówię „żegnaj”, lecz „do widzenia”

Gdy w scenicznej przestrzeni pojawiły się ubrane na czarno Małgorzata Walas-Antoniello i Daria Anfelli, można było domyślić się i przeczuć, że na koniec przeistoczą się z kafkowskich postaci dwóch ubeków z polskiej ambasady w „anioły śmierci” rodem z Moskwy-Pietuszek Jerofiejewa.A potem w obskurnej,…

Więcej

Koniec żałoby, początek działania?

Raczaka (17 stycznia) i siedemdziesiątej piątej rocznicy jego urodzin (27 stycznia) musiały zostać ograniczone do internetowego spotkania dziesięciorga panelistek i panelistów, którzy wspominali swoje spotkania z Lechem i snuli wynikające z owych spotkań refleksje.Całość przedsięwzięcia koordynowała Daria…

Więcej

Lecha Raczaka teatr śmierci

dwóch lat, a teraz otwierający nowy spektakl: niezbyt chciany udział Raczaka w roli gościa-obserwatora w dziwnym, szemranym festiwalu z nagrodami dawanymi jeszcze zanim prezentacje się kończą, nagłe aresztowanie przez chińskie tajne służby, ucieczka, ambasada polska, dwóch zatrudnionych w niej ubeków (Daria…

Więcej

Czekając na autobus

Daria – imigrantka z Polski, od dwudziestu lat przebywająca w Stanach Zjednoczonych – czeka na autobus, który nigdy nie przyjeżdża. Jej położenie w sposób oczywisty kojarzy się z sytuacją, w jakiej znajdują się Estragon i Vladimir, wypatrujący nieuchwytnego Godota.…

Więcej

Dokładnie tak, ale zupełnie na odwrót

znajdziemy więc wizytę u teściowej rodem z oklepanych kawałów, babską przyjaźń pokazaną w krzywym zwierciadle zazdrości i różnice w postrzeganiu świata w zależności od płci postrzegającego.Scenariusz katowickiego przedstawienia zbudowany jest wokół konfliktu małżeństwa z siedmioletnim stażem – Piotra i Darii…

Więcej

24 grudnia

Nowe historie w reżyserii Darii Kopiec przyciąga uwagę potężną taflą złotego szkła, którą scenografka Matylda Kotlińska zasłoniła całą głębię sceny. Na tle połyskującej złociście ściany stoi dziewięć krzeseł.…

Więcej

Fakty, mity, przemilczenia. 16. Finał Gdyńskiej Nagrody Dramaturgicznej

Nadrzędny pomysł fabularny wszystkich tegorocznych pięciu sztuk – a są to: Mała Piętnastka Tomasza Mana, Wyparte Darii Kubisiak, Zmęczone Darii Sobik, Nigdy się nie dowiecie Jarosława Jakubowskiego oraz Rohtko Anki Herbut – ma bowiem swoje korzenie w sferze faktów, odnosi się do realnie istniejących…

Więcej

Oczyszczanie atmosfery

Darię (Dominika Bednarczyk) i Michała (Maciej Jackowski) odwiedzają Tamara (Natalia Strzelecka) i Jan (Marcin Sianko) z synem Kubą (Jakub Suwiński).…

Więcej

O sobie samej jako innych

Daria Kopiec, Wrocławski Teatr Współczesny. Mirosław Kocur. Author. Reżyser teatralny, historyk i teoretyk teatru. Profesor na Uniwersytecie Wrocławskim i w Państwowej Wyższej Szkole Teatralnej im.…

Więcej

Wyspa Niby Nigdy

Daria Kopiec, Teatr im. Wilama Horzycy w Toruniu. Anna Jazgarska. Author. Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego, doktor nauk humanistycznych. Referentka krajowych i międzynarodowych konferencji naukowych poświęconych literaturze i kulturze.…

Więcej

Palcem po wodzie

Daria Kopiec, Teatr Dramatyczny w Warszawie. Dominik Gac. Author. fot. Karolina Jóźwiak. Lockdown ma w sobie coś z zejścia pod wodę. Pierwszy był gwałtowny, nieco paniczny – jak tonięcie. Drugi bardziej przypomina nurkowanie.…

Więcej

K/252: Ściana i ciało

Daria Kopiec, materiały organizatora. Teatr Nowy w Słupsku, M-2 Natalii Fiedorczuk, reż. Daria Kopiec.…

Więcej

Dochodowy interes

I tak pewnego dnia w domu pana ministra zjawia się jego partyjny kolega, niejaki Bouladon (Dariusz Stach), który oznajmia, że jest w posiadaniu kompromitującej polityka teczki, po czym składa mu propozycję nie do odrzucenia: upojny tydzień z Pauline (Daria Polasik) – żoną Bertranda – na Antylach albo…

Więcej

Teksty i głosy

Daria Kubisiak, Pustostan. , reż. Ewa Mikuła, drzwi otwierają się. , reż. Daria Kopiec. Zuzanna Berendt. Author. Doktorantka w Katedrze Teatru i Dramatu Uniwersytetu Jagiellońskiego, krytyczka teatralna, kuratorka. Publikuje w „Didaskaliach” i „Dialogu”.…

Więcej

Wygadane do cna

Na tekstowy scenariusz tego przedstawienia, spreparowany przez Joannę Bednarczyk i Darię Kubisiak, składają się fragmenty kilku dzieł epickich i dramaturgicznych Witkacego, zaś sceniczna akcja to już, jak podejrzewam, przede wszystkim następstwo działania fantazji Głównego Sprawcy.Z Witkacym byłem za…

Więcej

We władzy rzeczy

Daria Kopiec, Wrocławski Teatr Pantomimy im. Henryka Tomaszewskiego. Mirosław Kocur. Author. Reżyser teatralny, historyk i teoretyk teatru. Profesor na Uniwersytecie Wrocławskim i w Państwowej Wyższej Szkole Teatralnej im.…

Więcej

Namiętności po klasycznemu

Nawet ogromny kolejowy przedział w scenie podróży Anny (Daria Sukhorukova) i Wrońskiego (Mateusz Sierant) z Moskwy do Sankt Petersburga, przedstawiony w tej minimalistycznej stylistyce, nie raził.…

Więcej

(Nie) do opowiedzenia

Darii Sobik ubrane przez Joannę Drozdę w kostium kabaretu są rodzajem eksperymentu. Twórczynie mówią „sprawdzam”: na ile da się opowiedzieć szerszej niż środowiskowa widowni o wyczerpaniu czymś, co w oczach ogółu wciąż nie wydaje się pracą, ale rodzajem hobby, przygrywką do prawdziwego życia.…

Więcej

Obowiązki Króla

Daria Kopiec, Teatr Lalka w Warszawie. Ewa Danuta Godziszewska. Author. Absolwentka wydziału wiedzy o teatrze warszawskiej Akademii Teatralnej, doktorantka Uniwersytetu SWPS. Była redaktorem naczelnym portalu teatrakcje.pl. Stale współpracuje z kwartalnikami „Scena”, „Aspiracje” i „Nietak!…

Więcej

Ewy, córki Fridy

Daria Kopiec, Teatr im. Heleny Modrzejewskiej w Legnicy. Magda Piekarska. Author. fot. Karol Budrewicz. W legnickiej Modrzejewskiej reżyserka Daria Kopiec wraz z dramaturgiem Arturem Pałygą opowiadają na nowo Dzieje grzechu.…

Więcej

Efekt motyla

Daria Kopiec, Wrocławski Teatr Współczesny. Mirosław Kocur. Author. Reżyser teatralny, historyk i teoretyk teatru. Profesor na Uniwersytecie Wrocławskim i w Państwowej Wyższej Szkole Teatralnej im.…

Więcej

d&a dance action

Zarząd. kierownik artystyczny: Daria Dziedzic oraz Anna Żak. artykuły które mogą cię zainteresować. Inne Teatry. Bądź na bieżąco, dołącz do naszego newslettera. Przeczytaj. Inne. Biblioteka. Redakcja. Patronaty. Współpraca. Szkoła. Kontakt. Znajdziesz nas też tu: Facebook.…

Więcej

„Teatr Nieobliczalny” Politechniki Łódzkiej

Zarząd. kierownik artystyczny: Daria Kopiec. Socials. Facebook. Strona www. artykuły które mogą cię zainteresować. Inne Teatry. Bądź na bieżąco, dołącz do naszego newslettera. Przeczytaj. Inne. Biblioteka. Redakcja. Patronaty. Współpraca. Szkoła. Kontakt. Znajdziesz nas też tu: Facebook.…

Więcej

Oby nie Amen

Daria Kopiec, Teatr im. Jana Kochanowskiego w Opolu. Henryk Mazurkiewicz. Author. Doktor nauk humanistycznych, krytyk teatralny, członek redakcji portalu „Teatralny.pl”. Pisze dla „Teatru”, kwartalnika „nietak!t”, internetowego czasopisma „Performer” i „Dialogu”. Współautor e-booka.…

Więcej

Motyw klasyczny w perspektywie feministycznej

Daria Kopiec, Teatr im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu. Juliusz Tyszka. Author. Profesor Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, doktor habilitowany. Teatrolog, kulturoznawca, performatyk, kierownik Zakładu Performatyki Instytutu Kulturoznawstwa UAM.…

Więcej

Dziewczyny, robimy teatr!

Daria Bogdan: My z Sonią trzymałyśmy się razem od początku studiów.Vasylyna Martseniuk: Ja byłam rok niżej. Studiowałyśmy na tym samym kierunku – lalkarstwo w Charkowskim Państwowym Instytucie Sztuki im. Iwana Piotrowicza Kotljarowskiego.…

Więcej

Dokąd jesteśmy zmierzani

Kaletę) spotyka Kobietę (Daria Polasik-Bułka), Gospodarza (Krzysztof Pluskota), Grabarza (Jacek Wojciechowski) i wreszcie Księdza (Jacek Romanowski).…

Więcej

„The Best Off” - werdykt

Kosiński, Anna Zubrzycki, wybrało 14 przedstawień finałowych (kolejność alfabetyczna według tytułów): Blaszany Bębenek, Teatr TetraedrBromance, Michał Przybyła, Dominik WięcekCzerwony kapturek w gotik stajlu, Kolektyw MololoDziewczyny opisują świat, Aleksandra JakubczakJestem miłością, Barbara Bujakowska, Daria…

Więcej

Język lata jak łopata

Totalnie surrealna, pięknie śpiewająca Daria Krzyżaniak jako szalona Medyczna była postacią kompletną i skończoną, podobnie jak Pani Potworna Natalii Maczyty. To cztery etiudy satysfakcjonujące widza. Mogły jeszcze zafascynować pajęcze dłonie Sary Lech, ale to mało jak na dyplom.…

Więcej

Zbrodnia i wina

W wyreżyserowanej przez Darię Kopiec Sprawie Rity G. nie ma znaczenia wina czy niewinność Gorgonowej – tematem jest medialny spektakl, jaki wokół tej sprawy się odbywa.…

Więcej

Gra o tron

Daria Polasik-Bułka, Zofia Schwinke i Flaunnette Mafa śpiewają, tańczą w rytm porywającej muzyki. Mrugają kolorowe światła, dymiarka dymi. Na alpinistycznej linie królowa wiedźm – Hekate (Oriana Soika) zjeżdża i w oparach dymu wisi nad tańczącymi i śpiewającymi wiedźmami.…

Więcej

Chaszcze nie ogród

Tajemniczy ogród. przekład: Jadwiga Włodarkiewicz. adaptacja i dramaturgia: Daria Sobik. reżyseria, scenografia, reżyseria światła: Justyna Łagowska. kostiumy: Konrad Parol. muzyka, piosenki: Rafał Matuszak. choreografia: Milena Czarnik. multimedia: Szymon Suchoń. obsada: Jolanta Jackowska, Maria Gładkowska…

Więcej

Wzbić się tak wysoko

Teatr Polski w BydgoszczyMotylereżyseria: Emilia Piechdramaturgia: Daria Sobikscenografia i kostiumy: Kaja Gawrońska, Sandra Stanisławczykmuzyka: Filip Zawadaobsada: Emila Piech, Michalina Rodak, Mirosław Guzowskipremiera: 15.09.2018. TAGI: Emilia Piech, Daria Sobik, Bydgoszcz, Teatr Polski im.…

Więcej

Tam, gdzie rosną stokrotki

Wspomniany jubileusz zebrał w Teatrze Polskim międzynarodowy zespół: spektakl wyreżyserował Yojiro Ichikawa, scenografię i kostiumy przygotowała Marta Kuliga, za dramaturgię odpowiada Daria Sobik, autorką muzyki (wykonywanej na żywo) jest Natsumi Ishikawa, a Natsumi Kuroda, Michalina Rodak i Marcin Zawodziński…

Więcej

On, ona, upiór

Jabrzykscenariusz: Jacek Jabrzyk na podstawie powieści Grzegorza Uzdańskiegomuzyka: Mariusz Obijalskiscenografia i kostiumy: Anna Maria Karczmarskareżyseria światła: Artur Wytrykusteksty piosenek: Grzegorz Uzdańskichoreografia: Szymon Dobosikwideo: Jan Domiczkierownictwo muzyczne: Tomasz Filipczkacharakteryzacja: Daria…

Więcej

Warkocz Wolanda

Szczególnie tym ostatnim Warsicka poświęca sporo miejsca – dialog między Piłatem (Grzegorz Sikora) a Jeszuą Ha-Nocri (Daria Polasik-Bułka) zostaje przedstawiony bardzo drobiazgowo, z wyraźnym przesunięciem akcentów (Jeszua grany jest przez kobietę, co nadaje jego śmierci nowy, polityczny sens).…

Więcej

Powstanie zamieszanie

Teatr Polski w PoznaniuKlaudia Hartung-Wójciak27 grudniareżyseria: Jakub Skrzywanekdramaturgia: Daria Kubisiakscenografia: Anna Maria Karczmarska i Mikołaj Małekkostiumy: Paula Grocholskachoreografia: Agnieszka Krystmuzyka: Anna Stelapedagog teatru: Sebastian Świąderobsada: Sylwia Koronczewska-Cyris,…

Więcej

Pozytywny kryzys

Dario Fo i Franca Rame napisali swoją sztukę Coppia aperta, quasi spalancata w 1983 roku. Jednak aż do uzyskania przez Fo w 1997 nagrody Nobla w dziedzinie literatury jego twórczość w Polsce była niemal nieznana.…

Więcej

Nowe otwarcie

Miniopera metafizycznakoncepcja i reżyseria: Tomasz Rodowiczscenariusz: Katarzyna Knychalska, Tomasz Rodowiczmuzyka: Tomasz Krzyżanowskichoreografia: Joanna Jaworska-Maciaszekscenografia: Tomasz Rodowiczkostiumy: Daria Szymańska, Katarzyna Romańska (asystentka)światło: Tomasz Kubiakdźwięk: Marcin Dobijańskizdjęcia…

Więcej

Opera Nova

Magdalena Polkowska-Szachnowska, Marta Ustyniak-Babińska, Victoria Vatutina, Małgorzata Długosz, Julia Iwaszkiewicz-Kabza, Wiesława Kończewska-Plac, Patrycja Krzeszowska-Kubit, Joanna Moskowicz, Katarzyna Oleś-Blacha, Gabriela Orłowska de Silva, Agnieszka Piass, Iwona Socha, Anna WierzbickaMezzosoprany: Darina…

Więcej

Wariatka skuteczniejsza od Rollisonowej

Bardzo to przyjemne, iść do Teatru Powszechnego na Przypadkową śmierć anarchisty według Dario Fo, czyli farsę o polskiej policji, która co najmniej od czasu niesławnego orzeczenia Trybunału Konstytucyjnego stała się paralizatorem PiS, używanym do prześladowania kobiet i młodzieży.…

Więcej

Nie tylko o Polsce

książki chronologicznie opracowanym spisie omawianych spektakli jako pierwszy wymieniony został Hamlet w reżyserii Wilama Horzycy z 1950 roku, jako drugi – słynne przedstawienie Starego Teatru z Leszkiem Herdegenem w roli duńskiego księcia, a ostatnim jest Hamlet, czyli Ofelia z dramaturgią i w reżyserii Darii…

Więcej

Owszem, dłużyzny były, ale…

tatrzańskiej kozicy i kopytkami; Eva-pramatka (Diane Sabourin) z nieodzownym cielistym stanikiem i listkiem figowym; Walther (czyli taneczne wcielenie drugiego z głównych bohaterów) połączony z postacią Adama-praojca ubrany takoż, tyle że bez stanika (Fabian Michaux); na koniec mamy niejaką Melancolię (Daria…

Więcej

List do Dramaturżek, Dramatopisarek, Dramaturgów i Dramatopisarzy

W skład grupy roboczej wchodzą: Agata Dąbek, Daria Kubisiak, Iga Gańczarczyk, Zuzanna Bojda, Małgorzata Sikorska-Miszczuk, Martyna Wawrzyniak, Artur Pałyga, Łukasz Chotkowski, Michał Buszewicz, Paweł Demirski, Paweł Sablik, Witold Mrozek.Pierwszym z naszych działań jest mail, którego właśnie czytasz,…

Więcej

Apel wrocławian

Daria Cichoń129. Łukasz Roth (fan Wrocławia)130. Monika Kozica131. Katarzyna Węgrzyn132. Maciej Soliński133. Dominika Dudek134. Iwona Uniatowicz-Morawska135. Judyta Żelazko136. Anka Herbut137. Małgorzata Kmiecik138. Adrian Kozioł139. Dorota Mccenzie 140. Judyta Żelosko141. Maciej Sado142.…

Więcej

Misterium serio

Dario Fo nie należy do autorów często granych w Polsce. Na jego popularność w naszym kraju nie wpłynęło nawet otrzymanie nagrody Nobla. Przypuszczam, że przyczyną takiego stanu rzeczy jest zdecydowanie deklarowany przez Fo komunizm oraz dość bezceremonialne podejście do Kościoła katolickiego.…

Więcej

Znacie? To koniecznie posłuchajcie!

Gdy Rigoletto (Dario Solari) kpi następnie z hrabiego Ceprano, najpierw się na niego wypina, potem gra mu na nosie, czyli mamy tu bardzo wyraziste oznaki lekceważenia i pogardy okazywane zagrożonemu zdradą małżonki arystokracie. Nic dziwnego, że nikt na dworze nie lubi błazna.…

Więcej

Szczęśliwe dni: 20 stycznia

Był po pierwszym zawale, wrócił ze szpitala, Daria prosiła, żebym przy nim nie palił.Żadna przyjaźń, może nawet nie koleżeństwo – znajomość. Chyba nie mogło być inaczej, bo przyjaźnią związałem się z Teatrem Ósmego Dnia wtedy, gdy Leszek się z nim rozstał.…

Więcej

Małe jest wielkie, a przynajmniej duże

Drugi to pianistka (Daria Wilsz) w tak zmysłowej i ekscytującej sukni Agaty Bartos, że nie tylko część sali, ale i ekipa telewizyjna rejestrująca spektakl częściej kierowała oczy i obiektyw kamery ku fortepianowi niż ku bohaterowi wieczoru.…

Więcej

Dirty aquaplaning

W pierwszej minucie wspomniałem sceniczne performanse Daria Fo, artysty-furiata, oskarżającego świat słowotokiem drwiny i szyderstwa – byłoby coś na rzeczy, tym bardziej, że od czasu do czasu aktorzy wygłaszają uwagi na stronie o Czechowie, Freudzie itp.…

Więcej

Drama rodzinna

Spektakl rozpoczyna się od sceny z grabarzami (Leszek Perłowski, Darian Weisner), tej niemal z końca tekstu, która w spektaklu podzielona jest na trzy części. Takie rozbicie sceny grabarzy powoduje, iż ujmuje ona w klamrę Vanitas, vanitatis cały spektakl.…

Więcej

Klisze i pęknięcia

scenografia: Marta Zająckostiumy: Paweł Cukiermuzyka: Jerzy Rogiewiczruch sceniczny: Katarzyna Zielonkaobsada: Kazimierz Czapla, Jadwiga Grygierczyk, Oriana Soika, Adam Myrczek, Maria Suprun, Jerzy Dziedzic, Barbara Guzińska, Grzegorz Sikora, Rafał Sawicki, Marta Gzowska-Sawicka, Tomasz Lorek, Piotr Gajos, Daria…

Więcej

Mortal combat strasznych mieszczan

To zlep monologów i kameralnych epizodów, paradoksalnie bardzo bliski publicystycznemu teatrowi Daria Fo, w którym kwestie społeczne obudowują zmysłowe doświadczenia kochanków. Świat dość paskudnego kapitalizmu komentują równie paskudni użytkownicy – zwykle życiowe łamagi.…

Więcej

Ze słuchu

Bramowiczmuzyka: Jacek Jędrasik (projekt WARSZAWIAK)kostiumy: Maria Dudakonsultacja choreograficzna: Paweł Sakowiczwideo i identyfikacja graficzna: Sergey Shabohinobsada: Bartosz Bielenia, Ewelina Pankowska, Walentina Sizonenko, Paweł Haradnitski, Palina Dabravolskaja, Igor Shugaleev, Palina Chabatarova, Daria…

Więcej

Czułość i troska

Daria Olzacka. Z ulicy Ajschylosa skręcamy w Wergiliusza, potem jest rondo. Oficjalnie siedziba Teatru Ogródkowego Oli i Artura znajduje się na Arystofanesa 36, ale wejście do ogródka mieści się od strony poprzecznej ulicy, której patronem jest Eurypides.…

Więcej

Zima bez śniegu

WarszawieHans Christian AndersenKrólowa śnieguadaptacja Piotr Cieplak (na podstawie przekładu Bogusławy Sochańskiej)reżyseria: Piotr Cieplakscenografia, kostiumy i reżyseria światła: Andrzej Witkowskimuzyka: Jan Duszyńskioprawa dźwiękowa (muzyka ambient): Paweł Czepułkowski choreografia: Leszek Bzdylanimacja: Daria…

Więcej

Zielony spektakl życia

Tytuł – jak łatwo można dostrzec – jest parafrazą angielskiej wersji tytułu dramatu Daria Fo – Accidental Death of an Anarchist. Harwood jest więc, jak widać, człowiekiem znającym bardzo dobrze teatr, jego tradycje i historię, także od podszewki jako praktyk teatralny.…

Więcej

Szukałam swojej drogi po omacku

Znałam ją tylko z opowiadań mojej siostry Darii, która tańczyła w GTT już od dwóch lat. Żeby uspokoić rodziców, że niby wiem, co robię, zdałam tu na Filologię Polską na Uniwersytecie Gdańskim, ale moim celem było tańczyć u Melissy.…

Więcej
Bądź na bieżąco, dołącz do naszego newslettera
Dołączając akceptujesz naszą politykę prywatności oraz warunki korzystania z portalu zawarte w regulaminie.
Dziękujemy!
Oops! Coś poszło nie tak, spróbuj ponownie.
Przeczytaj
Świat
Nadesłane
Książki
Varia
Felietony
Historia teatru
Ludzie
Rozmowy
Opinie
Recenzje
Inne
Biblioteka RedakcjaPatronatyWspółpracaSzkołaKontakt
Znajdziesz nas też tu:
Facebook
Projekt „Ogólnopolski portal Teatralny.pl” jest finansowany ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach Programów MKiDN, priorytet TEATR
Logo Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Logo Krajowego planu odbudowy.Flaga Polski z tekstem Rzeczpospolita Polska.Logo Uni Europejskiej. Z tekstem: sfinansowane przez Unię Europejską. NextGenerationEU.
Powered by malto.digital
© 2024 wszelkie prawa zastrzeżone teatralny.pl
Regulamin
Ustawienia Cookies