Mirosław Kocur RecenzjeAmerykanie w CapitoluWe wrocławskim Capitolu udało się odtworzyć unikalny klimat legendarnego koncertu w Kiel Opera House.
Zbigniew MajchrowskiRecenzjePrześwietlenie2 twarze to spektakl bardzo odważny na gruncie teatru tańca.
Mirosław Kocur RecenzjeHerbatka u swatkiOżenek w Legnicy spełnia znakomicie swoje główne zadanie. Widzowie bawili się świetnie.
Anna JazgarskaRecenzjeNie dobijaj się, nie otworzę ciW swoim najnowszym spektaklu Cienie. Eurydyka mówi Kleczewska ponownie schodzi do podziemi. I po raz kolejny jej przewodnikiem zostaje Jelinek.
Olga KatafiaszRecenzjeSiekiera i koronkiArszenik i stare koronki w Teatrze im. Juliusza Słowackiego są spektaklem pełnym przesady – i nie jest ona źródłem zabawy, ale irytacji.
Leszek PułkaRecenzjeByło, minęło, może nie wróci?Odszedł Konrad Imiela, bo – moim zdaniem – zrozumiał, że formuła PPA się wyczerpała. Czas zatem na nowy pomysł.
Anna TytkowskaRecenzjeTeatr podziemnyW marcu na dwa dni Synek powrócił do „Guida”, niemal w przeddzień uhonorowania go nagrodą specjalną w corocznym konkursie „Złote Maski”.
Mateusz ŻurawskiRecenzje„Nic nie jest grane, teatr się spalił”„Losem teatru jest spłonąć” ‒ takie zdanie rozpoczyna esej o szczególnej historii gmachu przy placu Teatralnym w Warszawie.
Hanna BaltynRecenzjeAbsolwent anno 2013Można zgodzić się z głosami, że Absolwent w reż. Jakuba Krofty jest po prostu o miłości. A komedie romantyczne mają ogromną i życzliwą widownię.Więcej